بزرگترین وبسایت دانلود(موزیک .نرم افزار .اس ام اس.عکس)

هرآنچه شما بخواهید اینجاست

بازی بسیار هیجان انگیز رعد خشمگین Raging Thunder 2 – سیمبیان ^3

 

raging thunder 2 بازی بسیار هیجان انگیز رعد خشمگین Raging Thunder 2   سیمبیان ^3

Raging Thunder عنوان نسخه دوم یک اثر پر هیجان و ورزشی برای سیستم عامل سیمبیان ^3 بوده که پس از ساخت اولین نسخه از آن با استقبال نسبتا خوبی روبرو شد که همین امر موجب ساخت زودرس نسخه دوم آن نیز گردید. در ابتدای این بازی بسیار جذاب و سه بعدی می توانید با استفاده از ماشینی که در اختیارتان قرار میگیرد مراحل را پشت سر گذاشته و از طریق مسابقات غیر مجاز که تحت تعقیب پلیس ها بوده کسب در آمد کنید. هم چنین Raging Thunder 2 قابل اجرا بر روی گوشی ها آنا و بل بوده و با گرافیک و حجمی فوق العاده مناسب می تواند لحظات خوب و خوشی با دوستانتان بیافریند.

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید.

 


ادامه مطلب

[ پنج شنبه 10 اسفند 1391برچسب:دانلود بازی ,بازی موبایل,

] [ 21:38 ] [ علیرضااسکندری ]

[ ]

بازی مهیج و اکشن شاهزاده پارسی Prince of Persia HD – سیمبیان

 

 

prince of persia hd بازی مهیج و اکشن شاهزاده پارسی Prince of Persia HD   سیمبیان

شاهزاده پارسی یا همان Prince of Persia عنوان یکی از جذاب ترین و پر هیجان ترین بازی هایی بوده که با سبک اکشن و ماجرایی ساخته شده و طرفداران بسیاری را برای خود اختصاص داده است. بر همین اساس نیز نسخه ای با کیفیت HD برای گوشی های نوکیا ( سیمبیان ) طراحی و ساخته شده که از داستانی همانند نسخه کامپیوتر آن بهره می برد.

Prince of Persia HD دارای صحنه های پر هیجان و اکشن بوده و داستانی کاملا جذاب و جالب داشته که در آن به شاهزاده پارسی کمک می کنید تا به اهدافی که در سر داشته برسد و دشمنان را از میان بردارد. این نسخه از بازی تست شده بر روی گوشی هایی از قبیل C5 , N73 , N95 , E63 و… بوده و قابل اجرا بر روی سیمبیان سری 60 ورژن 5 می باشد.


 

حجم فایل : 10.68 مگابایت

دانلود بازی با لینک مستقیم از سرور سایت

پسورد فایل : www.freegames.ir

.

 

[ پنج شنبه 10 اسفند 1391برچسب:دانلود بازی ,بازی موبایل,

] [ 21:34 ] [ علیرضااسکندری ]

[ ]

آنتی ویروس قدرتمند - سیمبیان

آنتی ویروس قدرتمند - سیمبیان


 

برای محافظت همه جانبه از گوشی خود ، می توانید از ضدویروس قدرتمند Dr. Web Anti-virus استفاده کنید که پس از نصب ، به صورت کامل کار تامین امنیت گوشی شما را برعهده می گیرد . قادر خواهید بود تا تمام اطلاعات موجود در گوشی خود ، نظیر فایل های فشرده (ZIP, SIS, CAB, RAR, JAR) ، فایل های دریافتی توسط اینترنت ، بلوتوث ، PC ،‌ مادون قرمز و … را به صورت سفارشی و سریع اسکن کنید . این برنامه به صورت ساین شده می باشد و برروی گوشی های نوکیا سری ۶۰ ورژن ۳ و ۵ و همچنین سیمبیان ۳ قابل اجرا می باشد .

این برنامه را می توانید از اینجا دانلود کنید.

 

[ پنج شنبه 10 اسفند 1391برچسب:آنتی ویروس قدرتمند موبایل,

] [ 19:50 ] [ علیرضااسکندری ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه